Ett liv utan musik?

Jag har tänkt på det jag kommer att sakna mest när jag har förlorat rörelsen i kroppen. Hur ska jag klara mig utan musik? Jag känner redan nu att det är svårare än det var för några månader sen att spela. Just nu är det musiken som gör mej glad och jag har ju alltid spelat instrument!
Min mamma berättade för ett tag sen att jag redan som barn var musikalisk. Jag hade tydligen lärt mej att spela piano när jag var 3 (ok jag erkänner inte direkt som Bach men ändå! :P) och när jag var 5 lärde jag mej alldeles själv att spela blockflöjt. Hela mitt liv har handlat om musik! Det är ju min "grej", det som jag alltid varit bra på och fått beröm för och nu när det försvinner vet jag inte hur jag ska klara det.. Det får tiden utvisa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0